Saturday, July 24, 2010

SUKA SAYA♥

tidak dapat tido laaa..aish...sila abaikan entri ini..saya borink..dan rasa sunyi...na text orang,,tapi takut menggangu..dah pukul 2 lebih neyh..hurmm..esok ada kelas taekwando..esok kena tunjukkan skill segala..bangun awal lagi..ngeee..lapar la pula pagi2 neyh..tadi teda dinner pown..uwaaa..itu pown mo bagitau..(eyh cik kelly,,teda orang na tau pown..uek!)...tadi ikut akak2 bilik pegi pasar malam depan kolej IIC..tahu tak..alaa.International Islamic Collage laaa..mihihi..nampak mee goreng yang sangat menyelerakan...weee~~

"abang,,mee goreng..1 ya.."..abang tuh dah na bungkus dah.abang tuh pown golek-golek sikit mee tuh.."eyhhh,,sorry bang,,ta jadi laa...banyaknya udang dalam mee neyh...sorry bang,,ta jadi beli"...wuaaaa...banyak banget udangnya...nanti esok...ada pula budak muka merah-merah tembam-tembam gi kelas...aish.kempunan saya....terpaksa laa makan kentang goreng jak...ahaaa..malas na singgah gi beli makan lagi..huhu..sok lepas taekwando na makan roti planta banyak-banyak..miahaha...^^,
Bila la baru boleh tido neyh...huhu..sejuk malam ini yah...kipas bilik ini bunyi helikopter...aigooo...kalau tetiba tercabut putus kepala..sapa na tanggung haa!!...eee...seram banget.

apa na buat arrr...owh!..jhan-jan..snap pic yuk..ngehe..jap arr..on webcam dulu..ngeee..jap..story sikit..saya suka berselubung kalau tido...kalau tido saya pegang tiga selimut..satu selimut yang besar untuk seluruh badan..satu kain sejuk yang lembut lagi wangi..dan satu shawl yang sa jadikan selimut kecil tuk tutup muka kalau tido...sa ta tau kenapa..mungkin sebab bantal comel rerama dan bantal love saya ada dengan budak comel Molly tuh...haha..teda bantal saya na bawa tido..ngehee..ta pa la...budak comel tuh susah na tido..mana la tau bantal saya dapat buat dya tido sedap sikit..tu pown kalau dya guna la..ngeee~~
snap pic muka budak ayu..nak tengok???uek..muntah dulu...ngeee
 kengkawan selalu ejek saya mualaf kalau da pakai tudung,,aish..ok apa saya pakai kan...comel kan..haha..baiklah..sila ketawa kejam dengan statement saya tuh..mihihi..
tengok arr..gelap2 pown snap pic lagi..buruk..
mo tido laaa...zzzz...

8 comments:

nadd said...

heheee,,
comey ape pki tdung. :)

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

ngehahha,,,,thnks nadd...^^,

Pjaz a.k.a kud0o said...

cantik nye cik kelly pakai selendang =)

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

ngahaha,,,ye kaaa..alamak...malu nya..hahaathnks pjaz syg..^^,

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

cute2... hehe

dLa said...

comelll :D

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

@zikr n sis Dila..Makasih kamu..alahai..malunya...hahaa

Rina (◕‿◕)✿ said...

comelll sgt! mate jd besar hahah :p

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon