Wednesday, July 07, 2010

COPPPPPPPPP♥

cooooopppppppppppp!!
satu gaya tangan paling cun hinggap di muka saya!
"senior kan?"
saya dengan penuh tenaga jawab la pertanyaan manusia itu dengan kadar dengupan nadi dan jantung yang berderas kencang..aish..nasib baik saya ta ada sakit jantung,,kalau ada memang goal la jawabnya..
"ya,senior, kenapa?"
"Bilik 29 kat mana?"
dengan ketinggian 150 ke atas sikit,,hee~~saya pun mendongak ke langit sambil jawab pertanyaan dya
"bilik 29 dekat cafe,,jalan terus ada pintu pertama"
"ok,!"

mak aiii,,,sampai ati punya budak,,mentang-mentang ko tinggi,,senang hati jak halang saya jalan pastuh cooooopppppp depan2 mata saya...dengan gaya tangan ngko yang setengah inci lagi hinggap kat kelopak mata ku...boleh plak ko terus jalan begitu saja...terima kasih pun lupa...oawhhh..baik punya budak..muahahahaa...nasib baik saya teda sakit jantung,
ish3..rasa nak ketawa sepuas hati bila ingat kejadian tadi pagi tuh..dengan gaya ala-ala model melalui blok bangunan kolej,,,ada pulak manusia yang halang..aish...cuba la panggil orang baik-baik sikit..kata na minta tolong kan..buat la cara berhemah sikit...neyh tidak,,,copppp pulak depan mata saya...dah arr sebut 'coopppppp' tu sekuat hati...pastu gaya jari-jemari dya yang ada style lagi..lucu tul tengok budak lelaki tuh..miahahaa...takkan ku lupa wajahmu itu tahu!..hahaa
nasib baik ta buta akak neyh.....eyh sampai ke situ pulak..miahahaaa..
eyh! esok ada kelas CTU laaa...,,ngeee~~
sweet2 day..^^,

3 comments:

dLa said...

junior yg sgt ramah. hahaha~

wunny said...

heheh :))
cnfrm klaka mke freshie 2 mse dye tgh tny..

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

yaa,,,,kelaka gilaa...hahaha..xboleh lupa muka dya smpai sekarang

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon