Thursday, July 15, 2010

KEMBALI BERAKSI ♥

Salam semua..salam sejahtera..
berapa hari saya menghilang,,rindu banget dengan cik belog saya. Saya bukan menghilang tapi..tapi..agak tidak sihat berapa hari neyh, ditambah juga dengan ke-busy-an yang melanda,ketidak stabilan jiwa raga, kesakitan tubuh badan, kepenatan otak dan sewaktu dengannya. Tidak berblog walking,,sampai ada follower yang lari..haaa...itu hak dya,sebab saya ta penah paksa sesapa pown follow,,sebab saya sangat benci ayat, 'follow me back'..ngeee..

Btw, nak dijadikan story yang ta berapa nak hot,,sejak akhir-akhir neyh banyak yang tidak sihat,,mungkin sebab faktor cuaca. kengkadang balik kelas kena hujan,,g kelas kena terik matahari,,masuk kelas kengkadang sejuk sangat sampai beku,,pastuh keluar kelas panas lagi..tuh pasal laa badan ta sihat..kena demam, selsema, pening-pening,,sakit-sakit badan,,moody segala...dan hari neyh pown kelihatan langit berjerubu..aigooo..tapi sekarang saya dah baik sikit,,,tinggal batuk-batuk sikit jak..heee~~tu pasal terus update belog..Dan di kesempatan ini,,ingin meminta maaf dengan beberapa individu,,,saya minta maaf sebab menghilang,,teda contact tau layan kamu,,sorry..~_~..sorry cyn,,sa ta hilang la cyn!..ada jak di sini..sorry encik Molly buat begitu dengan kamu,,jangan kecil hati..sory cik wanie sebab macam teda bercakap dengan kamu..sorry...sekarang saya dah sihat,,so bersedialah saya ganggu kamu yah..heee~~

Esok saya ada satu kelas jak..kelas kimia..so,,esok saya nak tido sepuas hati..sabtu nanti saya ada kelas taekwandoo....jadi,,saya nak sihat sepenuhnya supaya dapat beraksi di gelanggang!...hahaa..macammana la agaknya rupa saya nanti ya?..aigooo ta dapat saya bayangkan pakai uniform taekwando tuh...fyi,,neyh 1st time saya join seni-seni pertahankan diri neyh..arrr..takut juga neyh..harap-harap ok..mihihii..

2 comments:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

haa, mane entry tekwando? atleast kene tnjuk pakai baju tekwando tu hehee!

mia said...

kelly ikut taekwandoo ke..kecik-kecik kmU ne pandai ke?

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon