Tuesday, July 27, 2010

NOVEL LAGENDA BUDAK SETAN! DAPAT PUN! ♥

Hari tuh nampak mr.curly buat entry pasal novel neyh. sangat jeles sebab saya juga mahukan satu.
tapi,,akhirnya saya dapat..yupe..saya dapat petang tadi...heee~~
beli dekat pasar malam u;olls. haha.walaupun mungkin orang lain sudah lama memilikinya..tapi serius saya cari ta jumpa-jumpa. sebab saya ta tahu pun kewujudannya sebelum neyh. Lepas tengok filem baru tahu kan. tu la pasal. Agak ketinggalan zaman di situ ye. kekeke.

saya nak baca yang dari hati penulis..haha..dowang kata novel dya lagi hebat dari di layar perak..muahaha..
layan..~~

5 comments:

sizukaDeboss said...

memang novel dia hebat:)selamat membaca!

nisya said...

nak beli gak tp tak cari2 lagi

Rina (◕‿◕)✿ said...

ehe best2. cerita dia macam ada banyak cerita dalam 1 :D

lupa dah..time muda2 dulu baca

skarang dah tua T___T

Selipar Putus said...

Ouh sumpah besh.. i lOikeeee~

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

hehe....mmg best o.....geram saya baca..sedih lagi..hehee

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon