Thursday, July 15, 2010

BAIM WONG A.K.A ENCIK DIMAS!!♥

haaa...bila dah lama ta updated beginilah jadinya...terus publish entry berguni-guni...ngehehehe,,,dalam masa beberapa hari neyh,,banyak jugak kisah-kisah berlaku di kolej....tengok tajuk laaaa...Baim Wong tuh!..kenal ngak?aish..takkanlah ta kenal kan..takkan lah ta kenal Dimas..haaahaaa...masa kelas kimia hari selasa lalu,,tetiba dua kerusi yang di sebelah saya,,ada sorang mamat duduk....
"aish..macam kenal lelaki ini!..di mana saya nampak muka klon dya neyh ya?"
~bermonolog aq di hati..hahaa..Sebelum tuh kita tengok dulu pic Baim Wong...handsome tau tidak?

Kelly: Sarah,,sapa tuh?
Sarah: Ta tau,,budak baru kowt
Kak Zun: tadi masa math pown ada..sapa tuh ar?
Kelly: Kak Zun,,sini dekat,,(berbisik-bisik sekuat hati)..Kak Zun,,macam Baim Wong laaa
Kak Zun: Dimas?..ye keeeee??
Sarah: Baim Wong mana neyh kelly??
Kelly: aish,,ko kan tengok BBC..dya laaa Baim Wong!..aigooo,,
Kak Zun : hahahaa,,,ada-ada jak budak neyh
Kelly: eyh betul laaa kak Zun..sama laaa..hahaaa...aq nampak jelas neyh..ok..mulai hari neyh kita gelar dya Baim ok!
Wonder girls : Ok!


haahaha..suka hati saya jak kan bagi nama..gambar Baim Wong pakai spek mata neyh macam si budak baru tuh laa...dya pown pakai spek jugak..ngahhahaa..tau tak??sejak hari tuh..semua kengkawan panggil dya Baim..wehh..budak baru!..beruntung ko dah fames tau...hahaha...nanti kalau saya dah sekepala dengan dya baru kita culik gambar dya yah..hahahaa...dya budak yang baru transfer dari Kolej Teknologi Timur...dya asyik sesat jak berapa hari neyh...dya dah nampak kami masuk kelas,,tapi tetap jugak cari kelas lain..ngehehe...pelik betul..dya ta kenal orang lagi kowt...kesian..mesti budak-budak kelas ketawa baca entry neyh..sebab dowang jak yang tau sapa Baim tuh...nagahaaa..untunglah ada artis study di kelas kami..muahahaa...saya rasa nak ketawa berguling-guling sekarang...muahahahaaa..

3 comments:

Rina (◕‿◕)✿ said...

pehh hensem la kalau camtu. ape lagi, usya la hehehe!

Anonymous said...

baim wong!

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

sis rina: hahaa...aish takkanlah na usha classmate...mihihihi

^^,//ya c baim wong..encem tidak?..hahaa

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon