Sunday, July 04, 2010

SAYA CURANG,,SAYA MINTA MAAF ~_~

Saya curang,,sa suka lelaki lain,,saya jatuh cinta dengan lelaki lain..Saya minta maaf,,saya tau saya salah,,tapi soal hati dan perasaan semuanya takdir Tuhan. Saya ta tau na buat apa lagi. Saya sedih, saya kecewa,,sebab sanggup buat begini. Saya dah banyak kali berjanji,,semua janji saya manis-manis macam cotton candy,,lebih manis dari honey madu. Saya buat janji plastik. Saya minta maaf. Saya hanya manusia biasa yang lemah. Saya masih terlalu kebudak-budakan walaupun dah na masuk 19. saya rasa bersalah dengan kamu. Tapi,,sa dah terlanjur suka dya. Saya cuba untuk hilangkan perasaan. sejak pertama kali dya,,sa cuma pandang sebelah mata. sebab saya na terus setia dengan kamu, sejak pertama kali dengar suara dya, saya buat-buat pekak, sebab sa sentiasa na dengar suara kamu, pertama kali dya ketawa, sa cuba buat-buat keras hati, sebab saya mahu terus lihat kamu tersenyum riang dan ketawa gembira. Setipa kali dya buat lawak, reka cerita lucu, saya buat dya macam sarkas bodoh, sebab saya hanya mahu dengar lawak jenaka kamu. Tapi..
sekarang....saya yang berubah..saya yang belakangkan kamu..
Saya minta maaf..
Walau apa pun berlaku,,kamu tetap yang terbaik di hati saya
saya janji takkan lupakan kamu, walau dya dah curi hati saya
saya tau saya tamak, tapi sa ta mau lepaskan kamu juga..

saya dah cuba sedaya upaya lupakan saja niat saya..tapi tetap ta boleh..
saya minta maaf lagi!..
saya sedih sekarang! percayalah,,saya sedih neyh..

saya dah serabut neyh...dah buruk muka saya bab asyik tefikirkan dya..dan fikirkan kamu juga...
jadi..saya dah buat keputusan...
saya akan sukakan dya..tapi takkan lupakan kamu juga!.
itu muktamad!
saya perlu berterus-terang juga
saya jatuh cinta dengan dya
kamu patut salahkan dya...dya yang buat saya jatuh cinta!
salahkan dya!!

tengok dya senyum dan buat saya cair lagi....dya pandai main gitar macam kamu juga...macam mana saya boleh tahan dengan iman selemah ini?
saya nak buat macam mana lagi??
Sung Min oppa !..saya minta maaf menduakan kamu....~__~
jangan nangis...nanti saya tambah sedih...
 
saya akan selalu simpan sweater ungu kita yang sama itu...ok?..^^,
izinkan saya jatuh cinta dengan Yong Hwa oppa ya..
hehehehe..^^,
credit tuk empunya pic..hehehe

8 comments:

dLa said...

cehhh !!!

wunny said...

ahahha :))
wat suspen jew..

Rina (◕‿◕)✿ said...

hhaha, pandai ek kene kanorg

Yong Hwa rina punye, apeni curik2 :P hihi :)

KN28 said...

la igt pe td. hehehe
=D

MYRA RADZLIYANA said...

wetoriya. haha. dia sudah ada gf maaaa.

tembume said...

pelakon korea sgt comel+hensemm!!!!
sangat suke!!!
hehehe

tp nak tau tak?
one of my fres ckp orang biasa korea tak hensem pon mcm pelakon2 dia.
so, pelakon+model je yg hnsem.

Fay Nana (Cik Fana) said...

ai pun dh curang gak. XD

donutayu said...

Nice and sweet blog...sgt menarik.. jom la singgah blog sy pulak..i follow u....:)

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon