Sunday, August 01, 2010

COTTON CANDY SAYA♥

Salam dan happy Sunday...^-^

Ohooo..nampaknya hujung minggu saya sangat membosankan...~_~. Siapkan assignment, layan cite dan tidur..baik punya kan...Di rumah pun ada berapa orang jak..yang lain macam biasa la kan..semalam pun tido sorang-sorang sebab akak senior dan adik senior dalam bilik saya pulang...uuu..tambah laa saya layan tido...ngeee~~Pagi tadi keluar breakfast awal dengan kak Zun..kononnya na siapkan assignment la lepas tuh kan..heee~~

Lepas breakfast,,,kami pun bersungguh-sungguh laa buat assigment..konon jak...sekali dah duduk depan lappy layan video-video SuJu...aigooo....ketawa terbahak-bahak..pastuh usha blog budak junior yang dalam entri lepas...naahhh..tengok..bukan buat assignment pown!...busyuk betul..heee~~~eyh..tapi siap jugak tau...pukul 4 baru siap...hahaha..buat outline punya lama..padahal sikit jak..ngeee~~~

ermm....pasal tajuk entri di atas...ngeee~~saya merajok neyh!..sapa makan gula-gula dya la rasa kemanisannya kan..ehemm..ehemm..wahai kamu..saya akan tebus cotton candy saya..tanak..tanak..ta kira...kamu lupa lagi kan....aish...neyh na merajok lama-lama neyh..kamu yang kata nanti na bagi cotton candy semalam kan?..hehehe....saya ta minta pown...uissssh..bestnya..ada orang tuuu kan..ada orang tuuu kann,,pujuk saya dengan cotton candy...aigooo....so sweet...dah lama ta dapat cotton candy...bila lagiii kan..hihihihi...
awwww~~saya na caler pink yerrr...mihihii..^-^
wahsehhh....besarnyaaaa cotton candy...weeee~~~kamu na bagi saya besar begitu...wooooo..^0^
Hehehe,,,suka jak saya dera anak orang...mihihi...tu arr..sapa suruh buat saya merajok lagi..saya kan berhati sensitif..ngahahaha...

12 comments:

Honestly, nour. said...

alololo~buat assigment btol bersungguh-sungguh.huuhuu

Unknown said...

aish takkanlah ta bersungguh-sungguh syg..hehehe

Pinky Pixie said...

cntiknya t-shirt tu.. hehe suke2.

wow, bnyknya cotton candy.. kamu suka sgt mkn gula2 itu ya.. hehe

ceksumolek's said...

eh eh.. tshirt elmo.. sumi suke elmo! ^__^ kamu chomey la sis.. [out of topik]

Unknown said...

@cik punky:..yaaa...saya sangat suka...weee~~~sweetttt

Unknown said...

@ai sumi: ...comel kan elmo..haha...*blushing2*.

NIA said...

whooohhooo peminat cotton candy.nnti buleh bukak kedai lah:D

CIK TOM said...

so cute la dear...
nak cotton candy kaler pink 1 ye..
nyum2...

suhaisweet said...

Nice entry friend..visit my latest too..goin' to touch ur heart, hopefully ;D

Unknown said...

@sis sizuka....yupe..saya suka cotton candy..wehehe...nnt saya buka kedai sis datang tau..haha

Unknown said...

@cik tomato..:thnks kamu..heh..nahh..1 pink cotton candy untuk kamu,,^-^

Unknown said...

@suhausa:..ok thnks..^^-

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon