Thursday, August 19, 2010

BILA KELLY BERTUKANG...HEHE♥

salam satu dunia..^-^

 Oleh sebab pagi tadi kelas sampai tengah hari jak,,saya terfikir-fikir na buat apa,,,singgah kedai stationary, cuci-cuci mata lol...heee~~lepas tuh tetiba timbul idea nak menyibukkan diri,,,weeee~~~mula-mula terfikir na beli wrapper tuk tampal di dinding bilik hostel yang sangat buruk sudah uzur itu...hee~lagipun wrapper saya yang satu-satunya itu sudah penuh dengan tag ice-cream yang di simpan dalam berapa minggu neyh...ta da tempat na simpan lagi...tu belum yang stok berapa sem yang lepas kan..aiyaaa...bukan tampal nota pow..ngeee

terfikir nak tambah dua hingga tiga helai lagi supaya boleh tampal banyak-banyak..hehe..tapi kena makan ice-cream banyak-banyak jugak la kan,,,tapiiiii,,,bulan puasa neyh jarang dapat kuar na makan ice-cream,,,,huuu,,,sob~sob~ta pa..ta pa...lepas raya boleh,,,weee~~~~Sekali dah sampai bilik,,tukar fikiran la pula,,sebab tetiba bernafsu nak tampal almari yang buruk itu jugak,,,ngahaha,,,betol la,,cian almari saya tuh,,,tersangatlah uzurnya,,,simpati saya,,,
saya suka wrapper neyh...ada roses dan inggeris style sikit kan..macam wrapper dinding saya...hehe...i loike~~~
 Jadi saya dengan tegasnya nak jugak balut almari itu...supaya saya berselera sikit memandangnya...hehehe
dan oleh sebab akak senior dan adik senior saya ada kelas lagi,,so saya berkecilbesar hati buat kerja sendirian berhad,,hehe,,,kesian dowang,,ada kelas petang lagi,,,hehehehe,,,>-<
Tanpa salin baju lagi,,,terus jak mulakan kerja...huhu,,,semangaaattt!!!

bila saya dah semangat tampal menampal,,tetiba~~~~aiyaaaa,,tersangkut sebab ada pemegang almari tuh,,,ta dapat tampal dengan smooth,,,ganggu betul,,,puas cari pembuka skru seluruh rumah tapi ta jumpa,,,
saya dengan sengalnya berusaha nak buka benda alah tu guna ketip kuku segala,,,sampai guna hujung garfu dan pisau tau,,,ta dapat buka juga,,,laaaa,,,saya ta nak kerja ta kemas,,,nak jugak buka pemegang pintu tuuuu...eeee..gerammnyaaaa~~

Guna depan,,belakang,,tepi,,dan keseluruhan ketip kuku tetap gagal...~_~
sampai guna garphu lagi tuh...aiyaaa..bapa saya ta penah pesan bawa pembuka skru g sini pown..ahha
 Oleh sebab terlalu geram,,,terus keluar gi kedai beli screwdivr tuh,,hee~~akak cashier tuh siap tanya,,
"adik nak buat apa benda neyh"
"ta da pa2 la akak,,saya na bertukang di hostel,,,hehe"..
ini baru betul....menagis cikgu kemahiran hidup tengok saya buka guna garphu...hahaha...
 dan berjayaaaaa~~~hehehe
hohoho..sangat berpuas hati sebab almari usang sudah cantik sangatsikit..mihihi...
waaa~~saya suka wajah barunya...heheh^-^

10 comments:

NIA said...

whoooohhooo kreatip betul kelly.kalo sis dah mls nak pikir dah.haha~

Unknown said...

ta boleh..ta boleh..kena berusaha jugak..mihihi..^-^

FyaZyn said...

kelly pun suka ya buat2 cmni?samelah dgn razwa XD

puas hati kannn?

Unknown said...

weee~~~yupe2...suka2,,,bila dah cantik sngt puas hati....ehhe^-^

Unknown said...

wah2, rajin & kreatifnya..cantik, nak juga!! :D

Unknown said...

hehehe....mommy lg kreatif...hehe....sja buat,,,teda keja...hehe^-^

Scha Nazri said...

awww. comel nya kamu. sumenya serba pinkk. haha. nak lawan mommy pink ekh? haha. gurau jeh dear. nice blog. follow u okayss!

Honestly, nour. said...

wah,so neat and cute almari tuh,mcm tuannya.huhu

Unknown said...

@syazana:...hehe..ta dpt na kalahkan mommy laaa,,,mihii

Unknown said...

@aida:...ya,,dah cute la sikit,,,drpda muka yg usang dulu tuh kan..hahaa

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon