Sunday, August 22, 2010

JANGAN BUAT!..TOLONGLAH!

bunyinya sangat dramatik...yupe,,begitulah nampkanya,,serius neyh.Saya mimpi benda ta baik,,,tapi bukan mimpi pasal saya atau orang yang rapat dengan saya. saya mimpi pasal kenalan kat kolej,,saya ta tau kenapa boleh mimpi bukan-bukan pasal dya,,nak kata rapat,,tidak sama sekali,,cuma kenal sebab terserempak dekat kolej,,tu jak,,cakap pun ta penah kowt,,,serious saya sangat takut sebab mimpi pasal dya
arrr...takutttt~~~sangat takut~~

sebab macam real ooo,,
na di jadikan cerita,,sepatutnya pagi tadi,,saya dah rancang nak ke kolej ambil bungkusan yang di pos,,barang dah sampai kan,,tapi saya ta jadi pergi tadi pagi,,semuanya sebab mimipi tuh,,dalam mimpi tuh,,semuanya berlaku cam hari-hari biasa,,saya datang kolej pagi-pagi ambil bungkusan,,lepas tuh akak kat kaunter tuh tanya saya kalau kenal dengan budak perempuan nama Cik F,,,lepas tuh,,lepas balik dari kolej saya terjumpa cik F tadi bunuh diri depan mata saya,depan mata saya,,saya nampak dengan mata dya terjun bangunan,,

arrrrr~~tu la saya ta pergi kolej pagi tadi,,sebab saya takut apa yang jadi dalam mimpi tuh berulang dan jadi yang sama,,takut jadi deja-vu

Mudah-mudahan semuanya baik-baik saja. 

4 comments:

miwwa J said...

kelly relaks taww. huhuhuuuuu :)

btw, thnks cmmnt. maluuu miwa kelly tgk pic miwa dulu2. hehee

sizuka[Izzati] said...

huhuhu.takotnya dgr psl mimpi tuh.huhu.hrp2 xde pape berlaku.

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

@miwwa: heee~~okayh dear,,relax arr neyh tapi dlm hati takut lagi~~

♥PrinCeSs KellY Eun♥ said...

@sis sizuka: betol tuh sis,,sy doa jak neyh spya dya ta buat apa2,,mimpi owhhh mimpiii~~~

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon