Thursday, August 12, 2010

SELAMAT DATANG RAMADHAN ✿◠‿◠

Salam ramadhan al-mubarak kawan-kawan ^-^

Selamat berpuasa untuk hari kedua..dari pagi tadi na buat entry tapi saya ta tau apa masalah belog ini...ta dapat na post entry lol...aiyaaaa.. nevermind dugaan bha tuh..heee~~
Macam mana hari pertama puasa korang?...mesti sukses dengan jayanya kan...hehe..saya juga sama..tapi pagi tadi badan saya sakit semacam...rasa terkulai-kulai pun ada especially kelas biology..lecterur siap tegur lagi,,,"kamu kenapa hari neyh,,,ta cukup tido semalam,,,buat apa,,solat hajat?"..aigoo..perli saya oo...semalam saya ta dapat tido..jadi pagi tadi sangat penat...badan pun menggigil...huh~~itu perkara normal bagi saya..hehe..
Btw,,,thanks tu Molly yang ajak saya berbuka puasa di Neili..Terima Kasih banyak-banyak..nanti kita berbuka dekat kolej eyh...na gi bazaar la busyuk...boleh kan...?heee..rindu dulu-dulu bha..hahaa..wink-wink..^-^

Dan tidak dilupakan buat kengkawan di dunia blog,,selamat berpuasa ya..salam Ramadhan..kalau ada salah dan silap harap di maafkan...eyh,,bukan raya he tau baru na minta maaf...hari-hari biasa pun kena minta maaf dan apatah lagi di bulan Ramadhan neyh kan..bulan seribu rahmat..^-^

Pesanan Jibril a.s. buat Nabi Muhammad s.a.w ketika hadirnya Ramadhan, "Jgn tglkan brmohon maaf dgn 3 glgn:1)mohonlah maaf dr kedua ibu bapamu2)mohon lah maaf sesama suami n isteri3)mohon lah maaf drpd keluarga,sahabat handai n mereka ...yg berada di sekelilingmu
 owh iya...jangan tekejut sebab saya bertudung,,korang perli eyh..ngee~~tadi pagi saya ada kelas CTU la..ngee~~take care semua...^-^...semangat okayh!jangan lemas-lemas masa pose..jangan puasa sampai tengah hari je tau..ngahahaha..soma dah besar kan...wink-wink..

14 comments:

Aku Adalah Aku said...

waaaa eunzi...
cantik tue...
chaiyok2..
salam ramadhan wat si blogger eunzi...

Unknown said...

apa cantik izz??...hahaa...makasih..selamat berpuasa juga buat kamu,,^-^..mesti rindu na berpuasa dgn family kt srwk kan..huhu...same like me oo,,,^-^

mia said...

btudung pun ok ape..;))

NIA said...

selamat berpuasa kelly eun:)

Aku Adalah Aku said...

semuanya cantik eunzi...
rinduuuuuuuu sesangat...hu2..
takpe...cuti mid sem lama..kan3..he2..

Unknown said...

@mia: hehe...^-^

Unknown said...

@izzati:...selamat berpuasa juga untk kamu..^-^

Unknown said...

izz:ya lama cuti mid nnt kan..hehe...

Selipar Putus said...

wah.. cOmeyyyyy nyew cik kelly b'tudung..

Mika said...

cantek gambo...
hehe..

pilotHans said...

selamat berpuasa 2u2.....me tumpang lalu..hehe

Unknown said...

@selipar putus:..maksih kamu..^-^insyaallah nnt sy bertudung jgak..heee~~

Unknown said...

@L:..gmbr guna wC je..hehe

Unknown said...

@pilot:...jemput lalu...hehe..slmt berpuasa juga umtk kamu...thnks 4 dropping by..^-^hav a sweet2 day...

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon