Sunday, August 15, 2010

AHAD LAA-LAA YANG CERIA♥

Selamat berhujung minggu comel-comel sekalian,,bersedia untuk entry yang merepek lagi panjang lebar,,heee

saya na cerita pasal hari ahad,,tapi bukan hari ahad neyh,,ahad yang lalu,,,hahaha,,,,miggu lalu ada pc fair dekat klcc,,kamuorang ada pegi ta?atau ta tau langsung neyh..ahaha,,sudah seminggu berlalu,,baru na cerita sekarang?basi sudah cerita mu kelly,,,,ngeee~~btw,,,ta kisah la,,lagipun entry neyh untuk santapan kengkawan terutama geng laa-laa,,mari kita fameskan sikit wajah-wajah komersial kamuorang,,hehe,,suka kan?dowang suka neyh...saya tau..mihihi..fyi,,walaupun penat sebab ada LDK,,dorang tetap juga na pegi,,,so takkan saya tinggal kan,,saya pown mestilah ikut untuk melaporkan sebarang kejadian di sana..hehehe..kitaorang rancang nak pegi pc fair jak,,ta ke mana lagi,,tade shopping tau,,lagipun dah petang kan,,,isnin ada kelas lagi,,tanak balik lewat,,so kamiorang amek lrt dari gombak terus ke klcc..

 Oleh sebab lrt tersangatlah sesak,,kami lapan orang duduk asing-asing,,saya duduk dengan cyma,,apek dan kimie,,lepas tuh kan,,disebabkan terlalu ramai manusia di dalam lrt tuh,,,kami 4 orang terlepas 1 stesen,,aigoo,,dah la saya tersesat dengan budak-budak busuk yang ta tau jalan jugak,,wuaaa,,,tuh arr apek,,tetido lagi,,,kengkawan yang 4 orang lagi dah turun kat stesen klcc,,,ngeee~~tanak duduk dengan apek ngan kimie lagi,,nanti sesattttt...hahaha..
Itu dya iylia syafiq a.k.a apek dan kimie yang membawa saya dan cyma sesat bersama,,,hahaha^-^
Kelly: apek,,kita na ikut mana neyh?
Apek: erm,,,jangan risau la,,kita ikut orang je,,ikut mana ramai orang neyh pegi,,,mesti dowang na pegi pc fair
Cyma: ko ke laut ney apek,,
Kimie: relax arr,,jalan je
Kelly: aigoooo~~neyh bukan ke laut neyh,,ke gaung sudah neyh,,hahaa


Akhirnya sampai juga dan ketemu kengkawan yang lain,,oleh sebab nak tunggu akak ngah kitaorang iaitu buah hati kepada abang ngah geng Laa-laa,,kamiorang bersiar-siar mencari makanan,,,laparrr ooo,,,kali neyh,,saya,,cyma,,apek,,kak zun dan abg din,,,kak zun dan abg din nak beli sesuatu di aunty's anne,,saya ta suka..uek!so,,saya,cyma dan apek bersiar-siar lagi,,,weee~~
tetibaaaaaaa....tau apa jadi???

kami diserbu sekumpulan liang moi dan liang zai,,,(bebudak cina) bersama model yang tersangatlah seksi,,hanya memakai skirt pendek-pendek,,,tube,,dan seluruh badannya colourful,,memegang sebiji bulan sabit,,bila tengok betul-betul,,rupanya badan model tuh di caler kan dengan warna bendera Malaysia,,,
lebih kurang begini lol..tapi ini model dari pc fair tuh,,mihihhi
  "excuse me,,we are student from,,blaaa,,blaa,,,blaa,,could u guys help us,,please,,take picture with our model,,and pose for 1 Malaysia"...

Dengan rasa malu tahap dewa sebab disaksikan manusia-manusia sekeliling,,saya, cyma dan apek pun setuju juga amek gambar,,wahseh,,gila famous masa tuh,,,2 pic di snap,,ntah apa-apa jak pose kamiorang,,aiyaaa,,maluuuu,,,pastuh dowang minta buat ucapan sikit dan cakap " 1 Malaysia"..ngeee~~apek sorang jak yang cakap,,saya dengan cyma diam je..hahaa..semnagat apek jerit '1 Malaysia'...miahahaha.

Dan,,bila dah cukup ahli,,,gerak la ke pc fair,,wuaaaa,,sangat ramai manusia berkaki dua,,,hehee,,untuk mengelakkan kesesatan,,,abg Din jalan depan sekali,,diikuti kak zun yang berpaut pada beg abg din,,diikuti saya memegang tangan kak zun,,diikuti cyma yang pegang beg saya dan myra di hujung sekali,,muahaha,,,kan bagus,,jalan berjemaah,,ta sesat punyaaaa,,mihihhiihihi,,

owhh,,tersangatlah rambang mata di dalam tuh,,,tujuan saya hanya na beli sebiji pendrive sebab tiga biji pendrive saya dah hilang,,,sekali sampai sana,,,naaaa,,runtuh iman tengok benda-benda color pink,,,aiyaaa,,,
 lepas penat pusing-pusing,,dah beli apa yang patut,,,terus merehatkan diri di luar,,tunggu budak-budak lain siap bershopping,,makan,,teman abg ngah bercinta di air pancut,,haha,,dan terus pulang,,,ngeee,,
aigooo,,so sweet.,,,
sesi check harta masing-masing...^-^
itu dya abang long mengetuai sesi check barang-barang,,ahhaa
tengok,,kan dah berebut,,,ishhhh~~~

 lepas makan,,abag ngah kata,,nak bercinta dulu di air pancut..hahaa..kami pun layan je,,ye la,,bukan selalu dapat jumpa kan,,ngeee~~~

ngaaa,,,semangatnya orang di depan sekali tuh,,mihihihi
aigooo..panjang banget,,ok lorh,,sekian saya melaporkan dari cotton candy paradise,,,
have a swee-sweet sunday semuanya,,,

3 comments:

Unknown said...

hahaha.....ahad mggu lepas tuh....^-^

NIA said...

sonok kelly jenjalan ahad:)

Unknown said...

yupe..yupe,,,sangat seronok..tapi skang dah bulan pose kena duk umah je..ngee~~save tenaga,,,mihihii

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon