Monday, August 09, 2010

SI KELLY PENGANTIN TA CUKUP UMUR♥

hyep..hyep..wee~~excited mo cerita neyh...hehe....hari neyh kan...hari ni kan..saya jadi pengantin express tau..ahahaha...untung laaaa..petang tadi LDK kedua..itu ialah sebuah program anak angkat..heee~~tipu..LDK tu program wajib uitm laa..setiap sem kena pergi..kalau ta datang kena repeat sem depan...aigooo....

eyh..tanak la cerita sal apa LDK tuh..tapi na cerita sal aktiviti kamiorang tadi...
LDK kali neyh memang best sebab group saya terdiri dari budak-budak busuk iaitu kengkawan baik saya..yang paling penting soma geng Laa-laa...wee~~suka-suka...
Tadi masa bagi group kecil,,saya dapat group kucing,,hahaa,,meow-meow...^-^...comel kan nama group saya..hee~~sesi pertama kena design baju pengantin...hehehe...of cos la saya modelnya kan..ngahahaah..
tengok camna bebudak tu kerjakan saya....

Diperkenalkan jejakha-jejakha yang jadi juri + madam Zurai..^-^
  .haaa..tau tak...saya menang tau...nagahhaa...tapi dapat no 2...heee~~yang no satu tuh dapat 38 point..saya kalah satu mata jak...ngeee~~37 tuh...juri kata saya yakin ok....ngeee~~sila muntah...hahaha...tapi betul oo...lagipun baju saya kukuh gitu..jalan sekuat hati pun ta tercabut...hehee...

lepas tuh sesi kedua...skema sikit arr...pembentangan tuh wajib ar kan...heee~~biarkan gambar-gambar berbicara dengan jayanya..hehe
itu dya..Kelly sebgai setiausaha Meow-meow Sdn.Bhd
see?khusyuk org dengar wakil syarikat saya bentangkan kertas kerja..hahaa,,,
CEO syarikat..apek dan eykal sebagai ahli jawatan kuasa tertinggi...hahaa
Btw...LDK yang sangat best dan tidak bosan..ngeee~~best dapat sekumpulan dengan kengkawan saya..huhu..^-^..have a nice2 day..

8 comments:

NIA said...

comel je jadi pengantin ekspres tuh.hehe:)

♥ Cik Puan Pinky ♥ said...

wah3.
2 pngkat sekali dpt.
pengantin n SU
pewittttttt~~

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

hehe.comel2. xpe2.nmpk pendek lg la kelly nmpk comel ^__^

Honestly, nour. said...

kita nak join jugak.huhu

Unknown said...

@sis sizuka: pengantin kawen koboi tuh sis...hahaa

Unknown said...

@baby: hehe...boleh la keja syarikat lepas neyh kan..ahaha

Unknown said...

@sis rina:...laaa...sy na tinggi la sis...bru cun..ahhaa

Unknown said...

@aida:..join yukkk...hahaha

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon