Saturday, August 21, 2010

TRANSFORMATION ♥

wink..wink..salam manis semua..^-^

saya ta boleh tido lagi ooo,,,jam d lappy 1.19am,,,petang tadi sudah cukup tido sebab kelas sampai tengah hari jak..weee~~heaven gitu,,,cuma masuk lab chemis,,ohoo,,soma bahan kimia hari neyh na buat termuntah sebab busuk,,hehe,,,
 btw,,,saya nak buat transformation laaaa,,ngaaaa~~~
eyh!tetiba ingat kawan-kawan saya yang selalu suruh buat rambut macam rambut key chain saya tuh...
hahaha...dowang selalu suruh saya buat rambut begini
ngaaa~~~tekejut papa saya nanti ooo,,busuk dowang,,rambut sekarang dah lurus-lurus pown tade orang suka,,nanti buat rambut macam key chain saya neyh,,tambah-tambah la teda orang na suka...heee~~
terfikir na bertudung juga,,,manis sekali,,tapi,,tapi belum bersedia juga ,,bila dah pakai tudung,,tanak buka-buka lagi,,sekali dah pakai kena pakai sampai mati,,so,,belum sampai masanya,,,bila la kelly uii,,,taubat,,taubat,,huhh~~btw,,transformation rambut tuk apa la cik kelly,,,teda maknanya pown,,~~eyh,,kalau ada sapa2 terasa saya minta maaf,,saya ta maksudkan sesapa,,tapi cuma peringatan buat diri sendiri tau,,hehe,,syg soma,,,
k la,,selamat malam dunia..^-^

8 comments:

NIA said...

kalau bt rambut mcm org korea tu comel gak.yg ala2 heroin dlm personal taste tuh:)

mia said...

haha....kerinting ke?jd maggie un..

Unknown said...

sis sizuka: hehee,,,sy ta secomel dya la sis...nnt jadi lain,,mihihi

Unknown said...

@mia:....ya..takut nnt jadi maggie.. n nnt kalau lalat termasuk dlm rmbut tuh,,mst ta jmpa jalan kuar lagi,,ngeee~~~~

dLa Suri said...

comel gmba yg last tu.
heehe

Unknown said...

edit2 tuh...heee~~~^-^

hamzah ian said...

wink wink.. seyes cun blog ni.. bukan saje2 nak puji nak dpt adiah tp gua seyes.. har har har

Unknown said...

har..har..har...makasih kamu^-^

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon