Thursday, August 26, 2010

TURUN MENDADAK♥

salam cuties,,
sangat busy berapa hari neyh,,quiz,test,assignment dan kelas yang full..huuu~~
sangat penat,,macam na ber-massage pulak,,,mesti bestnya tu kan,,,,huuu,,mengada!,,,
 oooowwhhh~~oooowhhh~~
ini sangat bahayaaa~~~
yaaa sangat bahayaaaa,,,,
sangat risau ooooo,,berat badan jatuh mendadak,,teka berapa???ngeeee~~~38KG!.
setahu saya, saya makan punya laa banyak,,selalu jadi DBKL orang lain lagi tuh,,,tapi bila timbang berat,,jatuh,,kenapa eyh,,ta boleh jadi neyh,,,kena naikkan berat,,ta mau kurus melidi,,buruk,,na makan banyak-banyak lagiii,,,tapi,,tapi,,,ta mau perut buncit jugak
makan banyak tapi kena buat sit-up 100 kali sehari,,uuuuu,,,hebat tuh~~~hahahaa
last timbang berat bulan lepas 43 KG,,,tetiba jadi 38KG neyh..
auuuu~~ta boleh,,,ta boleh,,mari kita mengamalkan gaya hidup sihat beramai-ramai,,,lancarkan serangan ke atas makanan-makanan,,huhuuwww,,tapiiiii,,tapi kan,,,tolonglah saya,,camna nak tinggi neyh,,penat saya minum susu setiap hari,,,ta pandai tinggi-tinggi jugak,,
tapi ta pa la,,kalau ta tinggi-tinggi pun it's okayh,,bukannya cantik sangat pun kalau tinggi,,kalau badan macam model okay la,,ngaaa~~sudah,,cakap je la ko kecewa sebab ko pendek cik kelly oii~~ta ya cakap berbunga-bunga segala..miahaha...pendek itu comel tau,,muahaha,,,nanti orang kesayangan boleh sayang-sayang kita,,sayang kita macam budak-budak tecik yang comei,,kalau besar sangat nanti macam sayang giant,,,ngaaa~~teori apakah ini?adoiii~~~
pose negaraku..merdeka!,merdeka!,,hahaa,,tetiba budak neyh~~~ngeeee


3 comments:

Aku Adalah Aku said...

waaaaa...slimnyer eunzi...he2...

Unknown said...

ngaaaaa~~menda slim la...itu kurus melidi sdh,,,hehehe

Pengembala Kambing said...

kita sama..berat pon sama..tinggi pon sama..ehehe

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon