Sunday, August 29, 2010

TAEKWONDO DAN SAYA♥

Salam manis-manis semua,

Masa tengah tulis entry ini,,saya membesarkan bebola mata sepet ini tengok jumlah kengkawan a.k.a manusia-manusia comel yang tekan button 'follow',,~~210 followers,,~~sangat pelik sebab nak kata saya rajin buat entry ta juga,,cerita saya best,,ta juga,,nak kata saya rajin berblog walking lagi la kureng,,tapi ada juga yang sudi terjah masuk cotton candy paradise kan,,weeee~~sayang la korang banyak-banyak,,hehe,,

Naaaa,,tengok lari topik sudah neyh,,mihihihi,,btw,,tengok la tajuk entry tuh,,,awwww~~ta habis-habis dengan cerita taekwondo tuh,,ya lol,,,saya kan ada sedikit rasa kejakunan di situ,,1st time kan,,dulu zaman-zaman sekolah mana ada masa mahu ikut taekwondo neyh segala,,ngaaa~~btw,,tadi pagi kamiorang ada presentation,,ta ada training,,presentation tuh untuk assignment,,markah 40%,,jadi tersangatlah penting presentation tuh,,huhuhu,,,

Dan setelah sekian lama,,dapat jugak bergambar dengan baju taekwondo tuh,,huhuhu,,ada orang tuh teringin nak tengok saya pakai uniform,,ngaaa~~tercapai la hasrat kamu hari neyh,,jangan kutuk tau,,saya tahu la burok,,huuuu~~~
cuba cari saya?...huuuu~
memperkenalkan,,,~~~Sakura...awww~~nama mo girlie2 begitu,,,miahaha
Disebabkan ada 14 group,,lama gila baru dapat giliran buat presentation,,,huuu~bayangkan dari pukul 9 pagi,,kami dapat buat presentation pukul 1 tgh hari,,ngaaa,,basi kami menunggu tahu,,btw,,ok jugak la presentation,,tapi sir dah nampak bosan sebab soma pun buat benda yang sama kan,,ya la,,soma dapat tajuk sama,,ngeee~~

Kengkawan Laa-laa buat presentation lebih awal,,tapi dowang tunggu kami habis,,baru balik sesama,,,weee~~snap pic lagi beramai-ramai,,
sudah lama ta buat aksi 'peace' itu,,miahaha,,tapi saya masih suka,,,
macam-macam pose la mereka orang neyh,,aigoooo~~~
ngaaa~~ta habis-habis lagi bhaaa,,miahaha


Btw,,minggu depan dah start cuti,,means ta ada training laa,,,uuuu,,suka-suka,,ya lol,,penat tau,,meleleh-leleh peluh kalau training masa bulan puasa,,pastuh tekak pun meronta-ronta minta sesuatu yang sejuk,,dugaaaaaannnnn~~~

12 comments:

MiMiEy :) said...

wah,
hebat3. mesti org x berani nak kacau coz ada seni mempertahankan diri

Unknown said...

hehehehe,,neyh pun baru start sem neyh mimiey,,tapi ok la,,dah tau sikit2,,,boleh selamatkan diri dah,,ngee~~

NIA said...

whoahhh nih geng WTF ke nih:P

nuraitul said...

come dalam taekwondo outfit.. :)

Unknown said...

@sis sizuka:..yaaa,,betolll,,WTF,,ngaa~~

Unknown said...

@nuraitul:...hehe..putih jak somanya kan,,,suci,,hahaaha

amalina idris said...

wooo .. muke lembut dah .. hee tak sangke //woOT wOot ^.~ takot pulak nak ggu ..

Unknown said...

hahha..menda lembut..muka garang la syg...

ArifmoraleS said...

orang korea macam u suke taekwando eyhh?;-)

Unknown said...

hehe pas nie nasib le lelaki2 yg gatal kene taekwondo cik kelly hehe

Afiefah Safieni said...

go g0 taekwando..
best ja..
dulu waktu skolah tringin nak masuk..
tapi mak x bagi..
sob2..
skrang dah bsar ..rasa segan pulak..
=)

Afiefah Safieni said...
This comment has been removed by the author.
Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon