Tuesday, October 05, 2010

RASA BERSALAH♥

sejak minggu lalu jiwa saya ta tenteram,,sejak minggu lalu saya rasa ta senang hati,,rasa bersalah tahap dewa-dewi,,saya nak tebus salah saya,,tapi ta berpeluang,,camna neyh

ingat lagi tak saya ada buat entry pasal kerja amal yang sapphire blue buat?kerja amal tuk anak-anak yatim,,saya ada hantar form nak join,,,dan dah tepilih pun,,tapi!!!saya ta pergi!!arghhh~~padahal saya yang beria-ria nak pergi hari tuh,,padahal ada berapa orang jak yang terpilih,,padahal saya dah nekad nak buat kerja tuh,,,tapiiiii,,,saya ta pergi~~~arghhhh~~~bukan sebab apa,,tapi sebab saya ada biology trip,,ada field work kat cameron Higland,,lagipun benda tuh penting,,20 markah untuk carry mark,,takkan ta pergi kowt,,,,bolehkah saya di maafkan eyh?serius rasa bersalah,,

Minggu lalu saya ada nampak poster derma darah kat kolej,,,6.10.2010,,
tapi semalam bila tengok poster tuh balik,,semua dah ta ada,,bila jumpa warden,,warden kata,,derma darah tuh ta jadi,,arrrr~~tambah saya rasa bersalah,,padahal kawan-kawan saya soma dah setuju nak teman saya,,huh~~
serius saya nak tebus kerja amal tuh balik,,dan lagi satu,,warden kata kalau kempen derma darah tuh jadi,,saya ta boleh derma darah sebab berat ta cukup?38kg nak menderma?ta boleh~~ta boleh~~arrr,,,kenapalah,,satu hari nanti saya nak jugak derma darah,,mesti!itu impian saya

semalam bila bw kat blog sis puteri ada baca her latest entry,,macam tahu-tahu jak saya tengah nak tebus rasa bersalah,,tapi?sapa nak teman saya pergi sana?arrr~~masalah lagi,,,tambah la saya rasa ta senang hati,,sapa boleh teman saya perg sana ahad neyh??jom kita buat kerja amal yuk~~~jom laaaa~~teman saya,,ada sesiapa??

No comments:

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon