Sunday, October 17, 2010

ENOUGH IS ENOUGH

Cukuplah dengan semua tuh,,kamu ta payah na marah-marah kayh,,bukan saya membenci,,kalau setakat removed dari fb,,itu takkan menggangu hidup kamu kan?bukankah lebih baik,,kita ta payah ambil tahu hal sesama sendiri,,saya ta tau hal kamu,,dan kamu ta payah tahu hal saya,,saya bukan manusia berdendam,,kalau removed dari fb then saya akan tulis dan maki-maki kamu kat wall saya,,saya bukan manusia kejam begitu,,kamu sendiri mahukan ketenangan kan,,sapa ta mau benda tuh,,enough is enough,,the end means its over,,game over!,,
Berdiam bukan bermaksud saya ta tahu melawan,,tapi kesabaran saya juga ada had nya,,selama neyh pun saya ta ada apa-apa masalah dengan kamu,,marah dengan kamu?removed dari fb tuh marah,,bukan kamu seorang saja yang saya removed,,saya lebih suka privacy dan privacy itu hak saya,,memang betul kamu kata kamu ta kisah "coz i dun give fucking damn",,ya betul cakap kamu,,tapi kata2 kamu buat saya dan orang lain tertawa,,kalau betul kamu ta give fucking damn dan ta kisah saya removed,,so no need to kecoh yang saya removed kamu kan,,bukan saya nak kata kat sini buka pekung di dada,,saya sendiri dah minta jumpa dengan kamu dan selesaikan,,tapi kamu yang tanak,,so,,saya dah hentikan semuanya,,saya dah minta maaf dengan kamu walaupun saya ta tau apa sebenarnya yang salah,,btw,,sorry if i hurt u,,sudah lah dengan semua tuh,,penat kan?begitu juga dengan saya,,,hanya sebab benda-benda kecil,,lebih baik di lupa,,saya takkan simpan apa-apa dendam pun dengan kamu,,saya bukan nak tunjuk baik atau apa,,tapi tengok la beza umur kita sendiri,,saya hormat kamu sebagai orang yang lebih tua dari saya dan saya minta maaf sekali lagi,,cukuplah dengan semua tuh,,,

1 comment:

sab said...

haih. siapa ni yg dh wt cik kelly marah..grrr

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon