Monday, June 30, 2014

CAN I KEEP YOU BABY ♥

Salam manis,


So there were 1 day left before my semester break ends. Sigh. Can I just extend my holiday? Seriously, i need more rest, more fun, and i'm not ready yet for a new semester. 

Tidak terasa pun cuti satu bulan. 1 bulan macam 1 minggu. Biar betul sudah selama ini duduk terperap di rumah. kyaaaa. rasanya cuti semester ni paling bebeh. Duduk di rumah. Turun bandar lahad datu pun aku tidak, tapi sekurangnya ada jugak la aku turun bandar perdana di depan rumah sekali dua, tu pun  masuk guardian. selebihnya, aku tidur-makan-tidur-makan di rumah. 
Selalunya cuti-cuti begini aku mendownload movie dan drama sepuasnyanya. cuti kali ni. 1 drama pun tiada. sakitnya jiwa bila website kesayanganku untuk mendownload drama-drama hd sudah di blocked. Lagi sedih bila external yang aku simpan beratus movie dan drama rosak. Tidak dapat buka langsung. Sandik betul aku rasa. Sudah la semua album gambar aku simpan dalam tu. Aigoo, mahu meraung sekuat hati pun tiada guna. buat-buat lupa jak la aku ada external tu. Apa boleh buat la, semuanya hilang . =_=".

So disebabkan aku tiada buat aktiviti download mendownload. aku layankan the superman returns. kyaaaa!! sumpah comel nak mampus.

I am so in love with haru. Since I plan to buy another baby camera, will surely name her Haru. oh baby, please wait for mamy!! I'll get u soon. :)
Can I keep you baby haru? can i ? 
Owh God, I may sound crazy, but tell me whom should I marry to get a baby like her! lol! haha. 
kyaaa. I should get marry soon. Dear future husband, just where on earth you've been hiding? Please don't hide too long, we should meet sooner. kekeke 
My dream baby. 
Haru. The fish princess :D 
Haru ya~~can I keep you ? ^^ 
chuuuuu~~chuuuu~~chu~~<3 comment-3--="">
I am madly in love with you. 
kyaaaa~~


2 comments:

aemynadira said...

aigoooo comelnya these kids.... :3

Miss Fatyn said...

Hik2. Takot budak tu nanti ada pminat tgar mcm Awak. Haha. Tp muka Awak ada iras ngn die huhuhu

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon