Tuesday, May 03, 2011

I'M IN SABAH ♥ ITS SEMESTER BREAK BEBEH!

Salam manis,

weheeee, I'm in sabah. hoyeah~~hoyeah,~~*sungguh happy*. Sampai pukul 9.30pm sebab flight pukul 6.30pm. what a nice journey. sedap tido. psttt~~abang pramugara semalam memang handsome deyh. omgeeeee! look like awal ashaari. kekeke.Btw, seperti biasa serius awan sangat-sangat cantik terutama masa petang. look like cotton candy. rasa mahu terjun ala-ala Yuna dalam iklan libresse (anda pun cubalah sesuatu yang baru jugak!), lepas tuh kan berenang-renanglah atas awan sambil makan semua awan-awan yang comel tuh. 
subhanallah. sungguh indah!

Moga cuti sem kali neyh lebih bermakna. mahu jumpa kawan-kawan sekolah n habiskan masa di rumah bak suri rumah. kekekke. habiskan semua cerita korea baru dalam extrenal saya n berusaha cari wuang titik peluh sendiri tanpa meminta dengan bapa ataupun guna duit Mara.

 I need Ft Island So Today Encore DVD and FT Island Beautiful Journey DVD+40pages photobook concert like crazy! omo. tunggulah saya akan dapat ko wahai DVD. ko akan jadi milikku juga dan akan duduk dalam rak DVD saya bersama CD dan DVD yang lain. tengoklah! fighting kelly!


Btw, happy sebab sudah pulang sini. weeeheee
Sampai sini terus mendongak ke langit. saya rindu lautan bintang. sana, susahnya dapat tengok sebiji bintang. kekeke.
I miss Polaris! polaris ku indah!
^_^
happy holiday buat teman-teman seperjuangan. kekeke.

4 comments:

nUr _ atiQah said...

wah bez nya..teringin nak naek jjugak la..hehehe^^~

Nzyrahun said...

SIS TAHU TAK ADA SATU EBAY NI DIA JUAL BEG FTISLAND YG ECO TU
ADADHADBAJFBHJFBHAFBHSF

AND IM BROKE
FT ISLAND NANTI TGH PREPARE FOR COMEBACK IN KOREA

DEMN YOU FNC SOBS T_T
TAPIKAN SIS,NAZYRAH BAGI LINK YG AGAK MURAH AND AGAK PUAS HATI NAK X? HEHEHE

♥KellY Eun♥ said...

@nUr _ atiQah nanti akak bawa eyh. kita naik awan terbang pink. nak? hehehe

♥KellY Eun♥ said...

@Nzyrahun yupe beg eco yg dorang doodle sndiri tuh. yeah. sprti biasa, kena cuci mata untk berapa bulan, poket tebal baru dpt beli. setahu akak G market murah sikit, banding yes asia n e bay =). btw, boleh jugak kalau sudi. hahaha

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon