Friday, May 20, 2011

SISTER DAY'S OUT ♥


A day with my sisters ( my beloved cousin ), Yaya & Azie. 
 Sebelum balik LD singgah di KK, jenguk cazen saya. owh miss them so much!. went to noraebang for hourssssssss. layan lagu-lagu Kelly Clarkson. hahaha. Shopping, bowling, chatting dan paling penting pantai!. yeah! oleh sebab sebelah petang asyik hujan lebat, so terpaksa pergi sebelah malam. Nevermind, yang penting pantai tuh wajib. my favorite place ^^,. amboi! kalau kulit gelap, pantai juga ko salahkan ya cik kelly uii. muahahaha. Makan jagung dan menikmati angin sepoi-sepoi bahasa. awwww, malangnya jagung bakar tiada. jagung rebus pun jadi la. aigooo =_=. 
Dan lebih malang, camera saya habis bateri. nasib baik cazen saya abang Maley, bawa camera masa datang ambil kami lepas kami habis bersuka ria. huhu. >_<. 
Buat pelbagai aksi ekstrem di pantai iaitu sesi lompat melompat. Malangnya semua gambar yang di snap oleh cik yaya, blur dan sia-sia kesungguhan saya dan cik Azie melompat.haha. Sebelum pulang singgah di Taman Tasik Perdana? eyh? sy dah lupa nama taman tuh. =_=. look like tasik kat KLCC tuh. 
"kalau rindu tengoklah KLCC, satu untuk awak, satu untuk saya". ewwww. teringat dialog filem dalam satucerita melayu. segannya dengar. >_<

 kalaulah  dorang ada cuti panjang, boleh balik LD. Tidak la sunyi cuti saya di rumah. hohohoho.
[nota kaki wangi : bengang dengan camera yang cepat habis bateri. grrrr. ]


4 comments:

sizuka[Izzati] said...

wah sedapnya jagung rebusssss.cantiknya fountain tu.hehehe.

♥KellY Eun♥ said...

@sizuka[Izzati] yupe, tp lagi sedap jagung bakarrr. wuaaaa >_<. cantik kan sis, kat situ fountain tuh tukar2 caler n bentuk ikut muzik. cantik >_<

siti hajar said...

kely: jaja ni. blog lama jaja corrupt tau. ni blog baru jaja !!

lama tak chat ngan kamu ! sihat x?

♥KellY Eun♥ said...

owh jaja! sy sihat. thnks 4 inform me dear. catch u later =)

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon