Tuesday, September 07, 2010

EMPIRE♥

Before balik Sabah,,saya habiskan masa dengan family dekat PJ,,huhu,,2 minggu lagi baru jumpa dowang,,gonna mish my lovely aunty dan causin-causin yang comel-comel tuh,,thanks aunty bersusah-susah untuk saya,,,owh ya! family sebelah mamy saya somanya non-muslim,,so,,terharu sebab aunty bangun subuh-subuh kejutkan dan sediakan sahur untuk saya,,uwaaaa~~thanks so much my dear aunty,,muahhhxxx,,^-^

then aunty bawa buka puasa dekat Empire, Subang Jaya,,alaa,,,dekat Subang Parade la,,hehe,,tahu kan?uuu,,saya suka ke sana,,suka sangat tengok design bangunan tuh,,nice one! 
sumber ihsan atok google,,^-^saya ta la jakun sangat na snap pic gmbr bangunan tepi jalan,,miahahaa
Buka puasa dekat Kenny Rogers,,,favourite place uncle saya,,hehe,,macam aunty saya kata,,bulan-bulan puasa neyh,,macam dorang pula yang puasa,,nafsu makan dorang lagi kuat,,hahaa,,biasa la tuh,,ingat jugak dulu masa zaman sekolah,,kengkawan cina yang paling excited bila mahu ke bazaar ramadhan,,saya pun ta excited macam dorang,,ngee~~macam dorang yang puasa ooooo,,,kelakar,,tapi lagi kelakar bila adik sepupu saya buat muka macam na makan pinggan sekali,,,kesian,,,oleh sebab saya di rumah,,dorang pun ikut puasa sekali,,,,hehe, cian bha
my fav dish,,,side dish tomato salad wajib ada ya,,hehe
Lagi satu yang saya suka kat Empire neyh sebab toilet dya yang berdindingkan cermin,,wuahaha,,puas ngko tengok muka,,,semua cermin,,,hahaha,,
Btw,,hari tuh uncle saya yang addicted dengan teknologi yang canggih manggih neyh tersangkut lagi dengan camera baru sony,,,haha,,,nice one!,,better dari sony cybershoot Tx-1 saya,,huuuu~~jeles,,btw,,i already got new baby..pink baby,,better than pink samsung tuh,,ngeee~~ta suka kamu lagi,,got new pink sony baby,,,hahahahaa,,,
nanti boleh snap pic prince molly banyak-banyak,,hahaa,,,sedialah kamu wahai si busyuk,,heee,,saya ada rancangan jahat sudah,,huhu,,

Owh ya,,,kamu tahu tak ???tahu tak???dekat empire ada slide owh..saya lupa apa nama dya,,tapi memang nampak menyeramkan ooo,,sangattt menyeramkan,,,tengok neyhhh~~~~
ta jelas lagi kan?..hehe,,scroll bawah lagi,,hehe
neyh saya snap dr tingkat 3 tau,,ngeee~~~
uuuu,,,siapa berani?anda berani?,,,slide neyh dari tingkat lima tau,,bayangkan dari tingkat lima sampai LG,,ngaaaa,,dengan kelajuan 10 saat sahaja,,yaaa,,,10 saat jak,,kamu naik dan masuk jak,,terus sampai dekat bawah,,ta terasa,,dan mesti kamu ta terasa jugak,,jantung kamu dah ta ada nanti,,maiahahaa,,,pegi la try,,kat empire subang jaya tau,,sekarang belum siap sepenuhnya lagi,,bulan depan sudah buka kowt,,,mesti best kan,,huuu~~~sapa la orang bertuah pertama yang try benda alah neyh,,ada-ada jak kan,,,seram oo

btw,,,ada satu benda pelik lagi saya jumpa,,,pernah dengar "Baby Hair Brush"?,,hurm,,,itu ialah berus tau,,berus lukisan yang orang cina selalu guna,,hah,,,berus yang dibuat dari rambut bayi,,kedai neyh memang untuk buat benda-benda yang berkaitan rambut baby,,dekat situ boleh jugak buat tangkal,,key chain,,dalam key chain tuh ada rambut baby laa,,ngeee~~khas tuk ibu ibu yang sayang sangat rambut baby dorang,,boleh la datang kat kedai neyh buat benda-benda tuh,,heee,,key chain tuh saya boleh terima lagi,,tapi buat berus?...what da floweerr???ngeee~~

tapi excited gila bila singgah butik baby,,best gila tengok baju-baju baby,,awww,,so sweet,,,kalau anak comel lepas tuh pakai baju-baju yang comel,,mesti perfect,,uuuu,,,
the prince and his princess,,hahhaa
^-^

2 comments:

Honestly, nour. said...

comel nye kakak sorang nih.bju pengantin spe tuh?tak lme lagi ke?huhu

Unknown said...

belum sampai masanya dear,,hehehkk

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon