Friday, January 02, 2015

1/365 ♥

Salam manis,السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Selamat tinggal 2014.
Selamat tinggal tahun yang banyak mengajar erti suka dan duka.
Yang mengajar untuk bangun dari setiap kejatuhan.
Yang mengajar untuk jadi lebih kuat dari sebelumnya.
Yang menyimpan 1001 macam ceritera.
Yang pastinya akan ku semat selamanya. 
Terima kasih atas semua memori.
Thank you dear family and friends for being part of it.
And Thank you Allah the Almighty for giving another precious chance to live life.

Selamat Datang 2015
Semoga semuanya baik-baik sahaja
Semoga aku dan kamu sentiasa dilindungan-Nya, sihat mental juga fizikal serta dimurahkan rezeki
Semoga semua yang aku sayang sentiasa di sisi. 
Semoga aku terus kuat menghadapi erti hidup
Semoga tiap detik ku jalani dengan positif dan tiap dugaan ku jalani dengan rasional
Semoga tahun ini lebih baik dari sebelumnya.
Aku tidak berazam tinggi menggunung.
Cukuplah dengan niat yang setiap benda aku akan buat dengan bersungguh, yang akan beri ganjaran setanding dengan usahaku. Dan yang aku tidak akan pernah berundur dengan setiap kesusahan.
Moga aku akan terus jadi aku, dan lebih maju.
Dan tidak lupa buat cinta, mari kita sama-sama capai misi dua tahun kita ;) ILYtotheplutoandback ;)

"Allahumma yassir wala tu assir. Rabbi tammim bilkhoir. Birohmatikaya arhamar rohimin-Ya Allah, permudahkanlah, jangan dipersulitkan dan kau akhirkanlah dengan kebaikan" . 

2015 fighting!
Thank You 2014!









2 comments:

Miss Fatyn said...

Rindunya sama blog kamuuu... Haha
.bnyak hari dah cek entry kamu. Hihi. Sebenarnya liyana, sy minat pada perubatan disebabkan baca blog kamu. Haritu saya dapat paggilan SPA. Tmuduga pertama hnya jururwat shaja. Tp x lepas. Panggilan kdua ada 5 jawatan. Temasuk MA. Dan sy pilih MA pilihan ptma dsebbkan rasa best n semangat bila baca pngalaman kamu sbgai MA dlm blog ni. Hihi. Tapiii, x lepas jgak. Kemudian, daripada excited nak jd MA trus dah low dh. Hemm.. Skng org ramai pakai cable lah. And mybe bukan rezeki sy kan.

Teruskan tulis cerita2 awk sbgai MA k. Sy mnanti... Hehe

Anonymous said...

Jgn mdh mngalah.. In sha Allah klu ada rezeki dpt la tu jd ma..

Boucing Sky Blue Bow Tie Ribbon